skip to Main Content

Mantenir la connectivitat i el rendiment al màxim serà clau durant les properes setmanes

La situació actual de tancament d’oficines i centres educatius comporta una reorganització del nostre horari i espai laboral al que ens haurem d’adaptar incorporant noves eines que la tecnologia posa al nostre abast.

Com treballar des de casa i seguir col·laborant amb els teus equips

El primer que necessitem és garantir l’accés a la informació de l’empresa i la connectivitat amb els nostres companys.

Per aconseguir-ho el primer pas és traspassar la informació al núvol i facilitar-hi l’accés a les persones que la necessiten. En segon lloc, és imprescindible treballar amb aplicacions d’ofimàtica basades també en el núvol que ens permetin treballar en línia des de qualsevol dispositiu i en constant col.laboració.

Una de les plataformes d’aplicacions de gestió empresarial més utilitzades és G Suite de Google Cloud.

La Suite d’aplicacions G Suite ens permet:

Comunicar-nos més facilment

  • Fer videoconferència des de qualsevol ordinador, telèfon o tablet amb càmera.
  • Compartir la pantalla per revisar la feina i prendre decisions online.
  • Utilitzar calendaris compartits per saber quan estan lliures els altres i programar reunions amb invitacions automàtiques per correu electrònic
  • Comunicar-nos via xat d’empresa

Treballar en el mateix document alhora

  • Treballar en documents, fulls de càlcul i presentacions en tots els dispositius, amb o sense connexió a Internet (sense necessitat d’enviar-lo com un document adjunt per correu electrònic)
  • Treballa en un mateix document amb els nostres companys d’equip o amb persones alienes a l’empresa.
  • Visualitzar els canvis que introdueixen els altres de forma instantània

Emmagatzemar i compartir arxius al núvol

  • Guardar tota la feina en un sol lloc amb accés segur des del teu ordinador, telèfon o tablet.
  • Convidar ràpidament a qualsevol persona perquè vegi qualsevol arxiu i pugui treballar-hi
  • Protegir les dades i dispositius de l’empresa
  • Incorporar opcions de seguretat com la verificació en dos passos o l’inici de sessió únic. Gestionar els dispositius mòbils per mantenir les dades fora de perill en cas de pèrdua d’un dispositiu o canvis en la plantilla d’empleats.
  • Arxivar els missatges de correu electrònic i els xats amb registre habilitat.

Comunica’t de forma més eficient amb Voice

  • Realitza i rep trucades amb un número de telèfon de la feina des de qualsevol dispositiu, siguis on siguis.
  • Aconsegueix transcripcions precises de la bústia de veu i filtres d’spam avançats gràcies a la intel·ligència artificial de Google.
  • Assigna noms i gestiona el servei i la facturació a través d’una sola plataforma.

 

Eines G Suite

 

Preus

Consulta aquí els preus de Gsuite

Com contractar GSuite

  • Si ets una empresa de més de 20 treballadors:

La millor manera de contractar G Suite és fer-ho a través de un Partner especialitzat certificat per Google Cloud, ja que és qui et podrà assessorar i ajudar-te a fer una migració i una implementació més fàcil i ràpida.

  • Si ets una autònom o empresa més pettita:

Pots donar d’alta les teves comptes directament a la pàgina de Google Cloud

 

Altostratus Cloud Consulting es posa a disposició de petites i mitjanes empreses per assessorar-les en la seva adopció del Cloud, tant a nivell de Saas com d’infrastructura i desenvolupament.

 

No dubtis a contactar-los a:

Tel: 936 031 900
Correu: marketing@altostratus.es
Web: www.altostratus.es

Inscriu-te a la newsletter

Inspiració, tendències i opinió per a professionals de la tecnologia

He llegit i accepto l'Avís legal.


Back To Top