skip to Main Content

Què hem de tenir en compte a l’hora de fer teletreball? / Consells per teletreball amb portàtils i dispositius mòbils

1. Rutina i horaris

Hem de pensa i organitzar-nos a la nova rutina. Abans de posar-te a treballar: dutxa’t, vesteix-te, esmorza, fes un cafè, etc

2. Escenari

En la mida del possible, busca un espai diferent als espais comuns, d’aquesta manera aconseguiràs diferencia l’espai de treball i el d’oci

3. Descansos

Durant la jornada s’han de fer pauses i seguir els descansos de esmorzar, dinar i brenar habituals

4. Organització del treball

  • Organitza i planifica el temps i la feina que has de fer.
  • No perdis de vista els objectius, i tot i que ho farem de manera diferent, hem de mirar de seguir les tasques que ens hem plantejat.
  • Es molt important l’autodisciplina, marca´t un temps per a les diferents tasques!!!!

5. Comunicació

  • Cerca noves maneres de treballar col.laborativament amb les eines col.laboratives de que disposeu a l’empresa
  • Busquem nous canals de comunicació que ajudin a mantenir el vincle amb els equips: saluda els companyes, fes les consultes que habitualment faries presencialment ara per altres vies.
  • Es important no perdre de vista que seguim treballant realment, encara que no es veiem.

 

Consells per teletreball amb portàtils i dispositius mòbils

 

Inscriu-te a la newsletter

Inspiració, tendències i opinió per a professionals de la tecnologia

He llegit i accepto l'Avís legal / Política de Privacitat.


Back To Top