Tecnología para los negocios - DOCUGestiona: SERHS

Seguretat, eficiència i productivitat. Accés des de qualsevol lloc, moment i dispositiu. Informació en temps real. Posem a disposició de les PIMEs els valors diferencials de les grans empreses. Paga pel nombre de treballadors de la teva empresa, sense cap quota inicial d’implantació.

Avantatges Principals de DOCUGestiona

  • Oblida’t del paper. Estalvi en paper, espai i en equipament d’impressió.
  • Estalvi de Temps. Eficiència i productivitat a totes les organitzacions.
  • Optimització. Pagament per ús i sense inversió inicial en tots els seus mòduls.
  • Eficàcia. Tots els processos i procediments de validació del teu negoci en una única plataforma:
    càrrega, validació, signatura, consulta i emmagatzematge.
  • Rols i permisos. Definició de rols i permisos 100% adaptats a l’estructura i procediments interns de cada organització.
  • Control. Documentació identificada i localitzada en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu.
  • Descàrregues massives de documents en cas de possibles inspeccions.
  • Seguretat al núvol. Emmagatzematge de tota la documentació en entorn segur a Google Cloud.
  • Integració real. Disposa d’una gestió tecnològica totalment integrada als serveis de la gestoria, per a la comunicació a l’instant amb l’empresa/treballador/a.
  • Anàlisi. Dispositius, amb accés immediat als informes de registre. Integrable amb qualsevol plataforma.Vídeo Presentació de DOCUGestiona:

Quins són els beneficis de disposar de DOCUGestiona?

  • Reducció de costos de paper i impressió
  • Control de la documentació
  • Signatura biomètrica, electrònica i digital de documents
  • Pagament per ús i mensual
  • Sense inversió inicial
  • Allibera espai d’arxiu laboral.

Eines per a una empresa sense paper

Gestor documental Laboral.
Digitalització, càrrega, organització, visualització i emmagatzematge de documents laborals (altes i baixes massives de treballadors, configuració de nòmines, mòdul de generació de documentació per signar,…). Incorpora els següents mòduls de gestió i interacció: Portal del Treballador i DOCUTime: Gestió del temps.

Gestor documental Mercantil.
Registre i organització de tota la documentació de constitució i estructura del negoci (contractes amb proveïdors i clients, acords, documentació interna d’empresa..). Tota la informació s’emmagatzema a Google Cloud amb tota la seguretat i tranquil·litat que això comporta.

Gestió de Factures.
Digitalització, càrrega, organització, visualització i validació de totes les factures dels teus proveïdors de forma àgil. Permet integrar les dades amb l’ERP que disposi la mateixa empresa.

Mòduls de signatura digital.

Una solució de
SERHS Serveis


Ets un proveïdor de solucions TIC i vols aparèixer en aquest portal?

Ets una empresa i no trobes el que estàs buscant?


SUBSCRIU-TE AL NOSTRE NEWSLETTER

Rep cada dues setmanes totes les novetats sobre les tecnologies de la informació per a empreses.

PROVEÏDORS DE CONFIANÇA

FREE NOW for Business
ITEQUIA
CUATROOCHENTA
Kyocera
Iberent
Grupo Sermicro
Keyrus
Alarona Studio
Infini – Digital Effiency
Camerfirma
IEAISA
ABAST
OOMKT
Trusted Advisors
SERHS Serveis
CHATFORCE
DSALES 4.0
Doonamis
KTYA
Artimedia
Altostratus
Amvos Digital
ARSYS
BESTPLANT
Audiovisuals Data
INNOVAmee
Ipsum Expert
LightEyes
Nominalia
Olivia Express
OPTIMOCLICK
SCHUMPIT
Wolters Kluwer
Zoho