Tecnología para los negocios - App de comunicació: CHATFORCE

El sistema de xat empresarial privat més eficient del mercat, que compleix amb tots els estàndards de seguretat i legalitat.

Chatforce.tech és el producte de Comunicació interna per a empreses més revolucionari dels últims 10 anys, i que dona solució al problema candent que tenen el 85% de les empreses en aquest país: els seus empleats no usen les eines corporatives, i usen el seu Whatsapp personal per a fins laborals. Aquí és on Chatforce.tech ajuda a introduir aquests col·lectius d’empleats dins del circuit corporatiu legal i securitzat de la companyia.

Els motius pels quals els empleats NO UTILITZEN les aplicacions de xat intern d’uns altres partners són:

  • No tenen la mateixa fluïdesa d’ús que l’app personal a la qual estan acostumats: Whatsapp
  • L’excés d’opcions i funcionalitats que mai usaran, però que estan allí complicant l’experiència d’usuari
  • L’alta rotació de personal de moltes empreses (contractes d’1 dia, 1 setmana, 1 mes, 1 temporada..) no hi ha temps per a formar-los amb les aplicacions internes

Las avantatges de Chatforce.tech que mouen les companyies a usar-ho:

1) Aquesta senzillesa d’ús que no necessita formació (aprofitant la mateixa lògica d’ús de Whatsapp).

2) La seguretat en 3 aspectes:

  • Encriptació punt a punt. El mateix nivell de seguretat que els nostres competidors: Microsoft Teams, Google Xats (antiga Hangouts) i Whatsapp
  • Connectem amb el LDAP de l’empresa client, per a assegurar que qualsevol usuari que es connecta a l’aplicació és treballador actiu de l’empresa. Si hagués causat baixa ja no tindria accés ni a converses, ni documents, ni a ex companys.
  • Som la única plataforma de xat empresarial que podem instal·lar tot el sistema de comunicació interna per xat en els propis ordinadors o cloud del client (el client és custodi de les seves pròpies dades)

3) L’administració de tot el sistema.

  • Mètriques i analítiques d’usuaris diaris, setmanals, mensuals.. missatges que generen, sales que es creen, balanceig de connexions que els usuaris es connecten, si mitjançant apps natives (iOS i Android o via chatWeb, des de Desktop)
  • La gestió de canals corporatius. Grups que els empleats poden accedir per a consumir informacions de l’empresa, de manera unidireccional o bidireccional
  • El gestor de notificacions push. Per a poder contactar amb tots els empleats, o per grups i segments, en temps real. Amb unes taxes de visualització d’aquestes notificacions push del 98%

Una solució de
CHATFORCE


Ets un proveïdor de solucions TIC i vols aparèixer en aquest portal?

Ets una empresa i no trobes el que estàs buscant?


SUBSCRIU-TE AL NOSTRE NEWSLETTER

Rep cada dues setmanes totes les novetats sobre les tecnologies de la informació per a empreses.

PROVEÏDORS DE CONFIANÇA

Camerfirma
IEAISA
ABAST
OOMKT
Trusted Advisors
SERHS Serveis
CHATFORCE
DSALES 4.0
Doonamis
KTYA
Artimedia
Altostratus
Amvos Digital
ARSYS
BESTPLANT
Audiovisuals Data
INNOVAmee
Ipsum Expert
LightEyes
Nominalia
Olivia Express
OPTIMOCLICK
SCHUMPIT
Wolters Kluwer
Zoho