Tecnología para los negocios - Email Màrqueting: Com utilitzar-lo per a fidelitzar els clients


Email Màrqueting

Com utilitzar-lo per a fidelitzar els clients

L’email màrqueting és una tècnica també coneguda com a e-mailing o màrqueting per correu electrònic, que es basa en l’enviament de correus electrònics massius mitjançant un llistat de contactes.


Què pots trobar en aquesta guia?

  1. Què és l’email màrqueting?
  2. Per què has d’incloure l’email màrqueting a la teva estratègia digital?
  3. Passos a seguir per tal de crear una estratègia d’email màrqueting
  4. Com haig de personalitzar la meva campanya d’email màrqueting per fidelitzar els meus clients?
  5. Newsletter: Contingut d’interès sobre la teva marca
  6. Com pots mesurar els resultats de la teva campanya d’email màrqueting?
  7. Conclusions

Emplena el formulari






He llegit i accepto les condicions legals



Ets un proveïdor de solucions TIC i vols aparèixer en aquest portal?

Ets una empresa i no trobes el que estàs buscant?


SUBSCRIU-TE AL NOSTRE NEWSLETTER

Rep cada dues setmanes totes les novetats sobre les tecnologies de la informació per a empreses.

PROVEÏDORS DE CONFIANÇA

Squarepoint
Ibexa
PymeLegal
CRONUTS.DIGITAL
MetaverLand
Projeccions PDC
ADTEL
Lleida.net
Software Greenhouse
Gotoclient
Mastertec3D
ITEQUIA
CUATROOCHENTA
Iberent
Grupo Sermicro
Keyrus
Alarona Studio
Camerfirma
IEAISA
ABAST
b2b.studio
Trusted Advisors
CHATFORCE
KTYA
Altostratus
Amvos Digital
ARSYS
BESTPLANT
INNOVAmee
Ipsum Expert
Nominalia
Olivia Express
Wolters Kluwer
Zoho